مطالب خواندنی


مطالب خواندنی



haydary0024 1402/12/24

میخوام مهارت های بی نظیری کسب کنم وآینده ای درخشان داشت باشم البته بالطف شمادوستان

mlkmohamd 1402/06/28

خیلی مطالب جالبی دارد

My_vgv 1402/06/13

سایت خیلی جالبه

zxcvbnm1234 1402/06/03

عالیه

Motahareh87 1402/04/31

عالیی

Motahareh87 1402/04/31

میخای باهوش تر باشی و یه وژن بهتر از خودت رو داشته باشی؟! صبحها وقتی بیدار میشی، دو تا لیوان آب بخور. -وقتی داری صبحانه میخوری، چند خط خلاصه ی بهترین کتاب های پرفروش رو بخون. -وقتی در مسیر رفت آمد تو اتوبوس، تاکسی، یا ماشین خودت هستی به کتاب های صوتی یا پادکست های انگیزشی و آموزشی گوش کن! -وقتی تو فضای مجازی که میگردی؛دنبال مطالب اموزنده باش. -۱۰ دقیقه آخر هر روزتو رو به برنامه ریزی برای فردات اختصاص بده✨

fari4 1397/05/11

پایان عصر دیجیتال؛ از رویا تا واقعیت عصر دیجیتال هم مانند عصر صنعت در حال گذار به نسل بعدی است. پایان عصر دیجیتال؛ از رویا تا واقعیت در سکانسی معروف از فیلم The Graduate، محصول سال 1967، یکی از دوستان خانوادگی، داستین هافمن را که در نقش Benjamin Braddock بازی می‌کند، کنار می‌کشد و با لحن توطئه آمیز به او می‌گوید: پلاستیک!... آینده توی پلاستیکه!" این حرف شاید امروز کمی عجیب باشد، اما در آن سال‌ها پلاستیک به پدیده جذابی تبدیل شده بود. اگر این فیلم در دوره‌ای دیگر ساخته شده بود، توصیه‌ای که به Braddock جوان می‌شد حتما متفاوت بود. او احتمالا به تکنولوژی‌هایی مثل ریل راه آهن، دنیای الکترونیک یا حتی کشف دنیای ناشناخته غرب تشویق می‌شد. هر عصری از تاریخ، دستاوردهای نویی با خود به همراه دارد که در زمان خودش فوق‌العاده است، اما در عین حال برای نسل‌های آینده مساله‌ای پیش پا افتاده است. امروزه تکنولوژی دیجیتال پیشتاز میدان است. به این دلیل که پس از دهه‌ها پیشرفت، به طور حیرت انگیزی به مقوله‌ای کاربردی و مفید تبدیل شده است. با بررسی موشکافانه‌تر، اثرات دنیای دیجیتال در زندگی امروز انکار ناپذیر است. ما نیازمند آمادگی برای ورود به عصر جدیدی از نوآوری‌هایی هستیم که تکنولوژی‌هایی مانند ژنومیک، علم مواد پیشرفته و رباتیک در حال پیشی گرفتن از بقیه هستند. برای درک این که چگونه چنین اتفاقی در حال روی دادن است، نگاهی به تکنولوژی‌های قدیمی‌تر کار را برایمان آسان‌تر می‌کند. برای مثال دنیای الکتریسیته از اوایل سال 1930 میلادی آغاز شد، زمانی که مایکل فارادی دینام و موتور الکتریکی را اختراع کرد. 50 سال پس از این اختراع مهم، ادیسون موفق شد اولین نیروگاه خودش را راه اندازی کند و 40 سال بعد از آن، یعنی در اواسط دهه 20 میلادی، الکتریسیته تاثیر قابل توجهی بر روی بهره‌وری صنایع مختلف گذاشت. هر تکنولوژی مسیر تقریبا یکسانی را دنبال می‌کند که شامل کشف، مهندسی و دگردیسی می‌شود. در مورد الکتریسیته، فارادی از قوانین جدیدی پرده برداشت، اما در آن زمان هیچ کسی نبود که بداند چگونه از آن‌ها استفاده کند. قوانین جدید فیزیک باید درک می‌شد تا افرادی مانند ادیسون، وستینگ هاوس و تسلا بتوانند سیستم‌هایی اختراع کنند که در بین مردم خریدار داشته باشد. هرچند دوره گذار از عصری به عصر دیگر نیازمند کشف و رشد چندین تکنولوژی است. پیش از هر چیز، مردم نیازمند تغییر عادت‌هایشان هستند. سپس نوآوری‌ها باید وارد این بازی شوند. پس از اینکه تکنولوژی الکتریسیته معرفی شد، کارخانه‌ها نیازمند این بودند که دوباره طراحی شوند و خودشان دوباره شروع به کار کنند تا بازخوردشان، پیش از تاثیر اساسی بر اقتصاد جامعه، دیده شود. سپس لوازم برقی خانگی، وسایل ارتباطی رادیویی و ابداعات دیگر زندگی را به شکل زیباتری تغییر دادند که چندین دهه دیگر به طول انجامید. دنیای ما با تکنولوژی دیجیتال به کلی تغییر کرده است. به کسی که هنوز به دنبال کامپیوترهای IBM سال 1960 می‌گردد، سخت است بگوییم که قرار است روزی چنین سیستم‌هایی جایگزین کتاب و مجلات شوند، به ما پیشنهاد کنند کدام رستوران را انتخاب کنیم و مسیرهای موجود برای رسیدن به جایی را نشان بدهند و یا حتی استفاده از این ابزار به عادت روزانه هر کسی تبدیل شود. هنوز هم دلایل مختلفی وجود دارد که باور کنیم شام تاریک عصر دیجیتال در راه است. باید توجه داشت که این به معنای کنار گذاشتن تکنولوژی دیجیتال نیست، بلکه در عصر جدید، ما پرچمدار پیشرفت خود را تکنولوژی جدیدتری می‌دانیم؛ چنان که هنوز از دستاوردهای عصر صنعت استفاده می‌کنیم و آن را به بلوغ نسبی رسانده‌ایم. سه دلیل عمده وجود دارد که پایان عصر دیجیتال را حتمی می‌کند. اولین دلیل در خود تکنولوژی نهفته است. چیزی که باعث شور توسعه دهندگان کامپیوتر شد این بود که روز به روز توانایی بشر در مجتمع کردن ترانزیستورها در یک تراشه بیشتر می‌شد؛ پدیده‌ای که به نام قانون Moor شناخته شد. این پدیده باعث شد که ما رشد تصاعدی این تکنولوژی را سال به سال رصد کنیم. اما حالا دیگر دوران حکمرانی قانون Moor به سر رسیده است و پیشرفت‌های امروز به همین سادگی نیست. کمپانی‌هایی مثل مایکروسافت و گوگل، تراشه‌های شخصی‌سازی شده را طراحی می‌کنند تا الگوریتم‌هایشان را تحلیل کنند، به این دلیل که صبر کردن برای نسل جدید تراشه‌ها امکان پذیر نیست. برای افزایش کارایی، شما نیاز دارید تا تکنولوژی را برای یک کار به خصوص بهینه سازی کنید. دومین دلیل اینست که مهارت‌های مورد نیاز برای تولید در تکنولوژی دیجیتال به طور بی سابقه‌ای کاهش پیدا کرده است. باعث و بانی این تولید آسان، پلتفرم‌های بدون کد است. همانطور که مکانیک خودرو و برق‌کاری جزو مهارت‌های بدیهی محسوب می‌شوند، توانایی کار با دستگاه‌های دیجیتال هم در حال تبدیل شدن به دانسته‌های قرون وسطایی است. آزادی بیشتر، کالاهای شخصی سازی شده بیشتری هم به دنبال دارد. آخرین دلیل برای پایان عصر دیجیتال اینست که نرم‌افزارهای دیجیتال در حال بلوغ هستند. امروز اگر لپ‌تاپ یا گوشی موبایلی را خریداری کنید، می‌بینید تقریبا همان کارهایی را برایتان انجام می‌دهد که 5 سال پیش از آن انتظار داشتید. تکنولوژی‌های جدید مثل اسپیکرهای هوشمند Amazon Echo و Google Home، رابط صوتی هستند که ارتباط را برای ما آسان کرده‌اند و حتی کمی بیشتر امکانات در اختیارمان می‌گذارند. زمانی که دست‌چین شده‌هایی مانند پردازشگر کلمات و اپلیکیشن‌های موبایلی ارزش‌های جدید اما محدودی را کسب می‌کنند، ورود تکنولوژی دیجیتال به عرصه‌هایی مثل ژنتیک و علم مواد برای قدرت بخشیدن به صنایعی مثل ساخت، انرژی و پزشکی، ارزش بسیار بالایی دارد. چالشی که با آن‌ روبرو هستیم اینست که چگونه از بیت‌های دیجیتالی برای راه اندازی اتم‌ها استفاده کنیم. برای درک اینکه این تکنولوژی چگونه کار می‌کند، بیایید نگاهی به اطلس ژنوم سرطانی بیاندازیم. این موضوع در سال 2005 مطرح شد و ماموریت آن این بود که تومورها را مرتب کند و آن‌ها را آنلاین کند. تا به حال بیشتر از 10000 گونه ژن از بیش از 30 مدل سرطان دسته بندی شده است که طوفانی از نوآوری‌ها را در علم سرطان به پا کرده است. این تکنولوژی جدید همچنین الهام بخش برنامه‌ای مشابه برای مواد به نام Materials Genome Initiative بوده است. این تلاش‌ها همچنان به طور حیرت‌انگیزی در حال افزایش است تا تواناییمان را برای نوآوری بالاتر ببرد. برای مثال توسعه شیمی در باتری سازی را در نظر بگیرید که توانست اقتصاد انرژی پاک را رونق ببخشد؛ این تکنولوژی نیازمند کشف موادی است که هنوز وجود ندارند. از سال‌های دور، این کار با آزمایش بر روی صدها هزار مولکول انجام می‌شد، اما محققان توانسته‌اند ابر کامپیوترهایی را برای مدلسازی ژن‌های مواد به خدمت بگیرند و احتمالات منفی را به شدت کاهش دهند. در دهه آینده‌ای که پیش روست، این تکنیک‌ها به طور فزاینده‌ای الگوریتم‌های یادگیری ماشین را با معماری پردازش ترکیب می‌کنند. مثل پردازش کوانتومی و تراشه‌هایی با شبکه‌ عصبی، که بسیار متفاوت از کامپیوترهای دیجیتال عمل می‌کنند. احتمال فرا رسیدن عصر جدید نوآوری، به طور عمیقی جذاب است. اگر از انصاف نگذریم، انقلاب دیجیتال با تمام فریبندگی‌اش، در مقایسه با تکنولوژی‌های قبل از خودش مثل الکتریسیته و موتور احتراق داخلی، تاثیر محدودی بر اقتصاد داشته است. حتی امروز تکنولوژی‌ اطلاعات تنها 6 درصد از تولید ناخالص داخلی اقتصادهای بزرگ دنیا را تشکیل می‌دهد. مقایسه تکنولوژی دیجیتال با تکنولوژی‌هایی مانند ساخت، سلامت و انرژی، که به ترتیب 17، 10 و 8 درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهند؛ نشان دهنده این است که چقدر پتانسیل‌های بیشتری فراتر از دنیای دیجیتال برای ایجاد تاثیر مثبت در اقتصاد موجود است. برای بدست آوردن این ارزش افزوده، ما نیازمند خانه تکانی کردن نوآوری‌هایی هستیم که در قرن 21 به بار می‌نشینند. برای تکنولوژی دیجیتال، سرعت و دقت از پارامترهایی هستند که می‌توانند رقابتی را به راه اندازند. توسعه و افزایش کیفیت تکنیک‌هایی مانند نمونه سازی سریع و تحلیل عددی، به سرعت در حال شتاب گرفتن است، به این دلیل که ما تکنولوژی‌های زیرساخت را به شکل فوق‌العاده‌ای درک کرده‌ایم. اما هنوز تکنولوژی‌های نوپایی هستند که در حال شکوفایی‌اند و ما هنوز درک درستی از سازوکار آن‌ها نداریم. نمی‌توان به سرعت هرچه تمام‌تر یک نمونه کامپیوتر کوانتومی تولید کرد، درمانی برای سرطان پیدا کرد یا ماده‌ای ناشناخته را کشف کرد. مسایل و مشکلات اخلاقی هم وجود دارند که تکنولوژی‌ها را در بر گرفته اند؛ مانند مشکلاتی که گریبان‌گیر ژنومیک و هوش مصنوعی شده‌اند. ما در دهه‌های گذشته به این فکر بودیم که چگونه با سرعت پیشرفت کنیم. در چند دهه آینده، باید دوباره یاد بگیریم که چگونه سرعت پیشرفتمان را کم کنیم. بنابراین در حالی که دوران دیجیتال به سوی آرام گرفتن حرکت کرده است، دوران جدید پیش رو، انتظار نوآوری و اکتشاف را می‌کشد. زمان آن فرا رسیده است که به جای زمان گذاشتن برای صحبت درباره برنامه نویسی، به چالش‌های بزرگتر رسیدگی شود.

fari4 1397/05/11

دیدگاه مثبت چه تاثیری در زندگی ما دارد؟ شاید این روزها، زیر فشار زندگی و مشکلات اقتصادی، ناامیدی و افکار منفی گاهی به صورت گذرا و گاها به صورت دائمی مهم ترین پدیده‌هایی باشند که موجب صدمه زدن به روحیات ما می‌شوند. دیدگاه مثبت چه تاثیری در زندگی ما دارد؟ اما شاید اگر بدانیم که دور کردن افکار این‌چنینی از مغز و ذهن ما قادر است چه تاثیری در زندگی ما بگذارد، اهمیت بیشتری نسبت به آفرینش و خلق دیدگاه مثبت در زندگی قائل می‌شویم. تاثیر دیدگاه مثبت در زندگی اگر ذهن خود را به مانند یک لیوان خالی تصور کنید، هر چیزی داخلش بریزید نگه می‌دارد، اگر سیانید بریزید نگه خواهد داشت، همچنین شیر هم اگر بریزید لیوان آن را برایتان نگه خواهد داشت، لیوان هیچ تاثیری در مایع درون خودش ندارد، فقط به سادگی مایع را درون خود حفظ می‌کند، مانند ذهن شما، ذهن شما هم درست همین کار را انجام می‌دهد. حالا بیایید فرض کنیم ذهن شما لیوان است و شما چیز بدی در آن ریختید، به کانال‌های خبری گوش می‌کنید و خبرهای ناگوار می‌شنوید، برنامه‌های پوچ و بیهوده نگاه می‌کنید، با این کارها تنها اطلاعات منفی، احمقانه و نادرست در ذهن خود فرو می‌کنید، همان طور که حدس زدید زمانی که ذهن شما با اطلاعاتی تیره، نادرست و بیهوده و پوچ پر می‌شود دنیا را تنها می‌توانید از دید اتفاقات تیره، نادرست و پوچ ببینید، زیرا چنین دیدگاهی را به ذهن خود داده‌اید و ذهن شما دنیای اطراف خود را این گونه شناخت و همین گونه هم خواهد دید. اگر اطلاعات و دیدگاه‌های منفی، بی ارزش، احمقانه و نادرستی در ذهن خود داشته باشید باید چکار کنید؟ تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آن را خالی کنید. حال آن را پر از آب پاک و زلال کنید، که حاوی پیغام‌های امیدوارانه، مثبت، انگیزه بخش و محبت آمیز است، مطالبی که از داستان‌های موفقیت دیگران می‌خوانید، اخبار خوش و . . . فرض کنید تمام مطالب مثبت امکان پذیر در این آب زلال هست. حال اگر ما ذهنی سرشار از اطلاعات منفی، هراس آور، خطرناک و فاسد داریم، تنها کاری که باید بکنیم این است که آب زلال را روی آن بریزیم و اگر همچنان به ریختن آب زلال ادامه دهیم پس از مدتی نهایتا لیوان یا ذهنی در اختیار خواهید داشت که حاوی اطلاعات و احساساتی پاک، زلال، پرامید و محبت آمیز است. دیدگاه مثبت و خلق شرایط بهتر علم عصب شناسی ثابت کرده است که ما وقتی شاد هستیم، بهترین عملکرد را داریم، مطالعات نشان داده است که مردم خوشحال، مثبت اندیش و خوشبین، درآمد بیشتری کسب می‌کنند، هدف‌های بزرگتری انتخاب می‌کنند، استرس کمتری تجربه می‌کنند، در موقعیت‌های پرفشار عادی هستند، پر انرژی ترند، در هنگام بیماری بهبودی سریع دارند و بیشتر عمر می‌کنند. وقتی ما در زندگی خودمان درگیر یک داستان مثبت می‌شویم بدنمان ماده‌ای شیمیایی تولید می‌کند که به کم شدن اضطراب و بیشتر شدن تمرکز کمک زیادی می‌کند، احساس و طرز برخورد شما با اتفاقات زندگی ریشه در فکر، رفتار و جایی که زمان و انرژی خود را متمرکز می‌کنید دارد اما در این زمانه اطلاعات منفی فراوانی به ما می‌رسند که ... اگر می‌خواهیم که شرایط تغییر کند باید تغییر را خودمان خلق کنیم. این آفرینش با انتخاب دیدگاه مثبت و شادی آغاز می‌شود، تصور کنید که آدم‌های اطرافمان همه مردمی شاد و مثبت اندیش بودند، در آن زمان جهانی در صلح، شادی و شفقت داشتیم، مثل کسی که سنگی ریز را در آب می‌اندازد و با موجش شادی ایجاد می‌کند. شادی بسیار واگیر دارد و می‌تواند از یک انسان مثبت اندیش به بیشتر از هزار نفر منتقل شود، این به آن معناست که می‌تواند در محله، شهر، کشور و حتی جهان تغییر ایجاد کند، تنها یک نفر. تحقیقات نشان داده است که با گسترش شادی و دیدگاه مثبت شما شادتر می‌شوید، پس شما می‌توانید شادی را انتخاب و آن را تقسیم کنید بدون آن که چیزی از آن کم شود، می‌توانید مثل یک کاتالیزور شادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم گسترش دهید. شادی جسور است و همچنین شجاع و چالش برانگیز بوده، ما قدرت این انتخاب را داریم و می‌توانیم این نعمت را با دیگران نیز شریک شویم. شاد و مثبت زندگی کنید.

taha1536 1396/05/31

ممنون از مطالب استفاده کردیم

azizpour 1395/03/24

مطالب مفید و قابل استفاده بود ممنون از زحمات شما

 

ممنون از توجه شما

 

admin 1394/11/17

سئو چیست ؟
سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند
و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:
سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.
سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.
سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.
سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.
الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.
اهداف سئو چیست ؟
هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.
بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.
بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.
اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:
    در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
    باعث ایجاد برند می شود.
    باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
    باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
    باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
    بهترین ابزار برای تبلیغات است.
  روش های پیشنهادی برای ایندکس کردن صفحات توسط سایت گوگل
همانگونه که اطلاع دارید بهترین راه برای افزایش بازدید وبسایت یا وبلاگ ایندکس شدن سریع مطالب در موتورهای جستجو مانند گوکل و یاهو و ... میباشد .

چند راه برای سریعتر اینکس شدن مطالب در موتورهای جستجو می باشد که در ذیل به چند مورد اشاره میکنم :
1- تبادل لینک با وبلاگها و سایتهایی که موضوع مرتبط با سایت شما داشته باشن.
2- ثبت سایت در گوگل وبمستر.
3- ثبت نقشه سایت در گوگل وبمستر.
4- ارسال مطلب بصورت منظم.بهتر است مثلا روزی ۱ مطلب بفرستید تا ۱۰ روز چیزی نفرستید یک دفعه در ۱ روز ۱۰ مطلب بفرستید.
5- کپی نکردن مطالب از سایتهای دیگران.
6- لینک کردن کلمات داخل مطالب به سایت.
7- ارسال پینک سایت بعد از ارسال مطلب.
8- تبادل لینک با سایتهایی که پیج رنک بالاتر از سایت شما داشته باشند.
9- نذاشتن بیش از حد تبلیغات در سایت.
10- عنوانهای کوتاه برای مطالب.
11- نوشتن مطالبی با تعداد کلمات حداقل ۳۰۰ پست.
12-نظر دادن در سایتها و وبلاگ ها و قرار دادن لینک در نظرات.
13- عضو شدن در انجمن ها و نوشتن آدرس سایت در امضا.

 


 

در جستجوی موفقیت

چطور بیاموزیم که مثبت اندیش باشیم؟

واقعا چرا برخی مردم از دیگران موفق‌ترند؟ پاسخ این پرسش بسیار آسان و مشخص است.انسان‌های موفق، موفق‌اند چون نگاه و برخوردشان با زندگی درست و مثبت است. بیایید با هم نگاهی به گام‌ها و مراحل کسب مهارت مثبت اندیشی داشته باشیم:

گام اول: شما می‌توانید

شما دقیقا همانی خواهید شد که فکر می‌کنید هستید. موفقیت یا عدم موفقیت شما بستگی دارد به طرز تفکر شما از خودتان. اگر به خود بگویید که هدف یا آرزوی شما غیرممکن است، به آن دست نخواهید یافت.

اگر بتوانید فکرتان را در مورد خود و توانایی‌های خود تغییر دهید،‌ زندگی شما تغییر خواهد کرد. واقعیت این است که "شما هر کاری را می‌توانید انجام دهید" کافیست فقط این را باور کنید. مادامی‌ که ایمان به انجام کاری داشته باشید، هیچ چیز غیر ممکن وجود ندارد. افکار خوب به تغییرات مثبت منتهی می‌شود و بالعکس.

گام دوم: گفت و گوی درونی

بیایید فرض کنیم شما تصمیم گرفتید وزن کم کنید، به همین منظور در یک کلاس ورزشی ثبت نام می‌کنید. زمان رفتن به کلاس فرارسیده و شما خسته‌اید. شروع می‌کنید و با خود می‌گویید که " من خیلی خسته‌ام و نمی‌توانم باشگاه بروم" این همان افکار منفی است، چون واقعیت این است که با وجود یک مقدار خستگی هم می‌توانید در کلاس حاضر شوید.

به منظور ایجاد انگیزه برای رفتن به باشگاه ورزشی،‌شما باید در مورد آن مثبت فکر کنید تا خود را وادار به رفتن کنید. برای مثال می‌توانید به خود بگویید که من حتی برای 20 دقیقه هم که شده می‌توانم در کلاس حاضر شوم. بعد می‌بینید که وضعیت جسمی و روحی شما به سمت بهبودی حرکت می‌کند.

گام سوم: دنیا را عوض کنید

نکته قابل توجه که در مورد مثبت اندیشی وجود دارد مسری بودن آن است. اگر شما مثبت فکر کنید و افکار دلگرم کننده داشته باشید، این طرز تفکر را به اطرافیان خود نیز القا می‌کنید.

کسانی را در نظر بگیرید که افرادی بسیار مثبت هستند. این افراد همواره دیگران را وادار می‌کنند به اینکه بهتر باشند. و تماس با این افراد باعث می‌شود بخشی از انرژی مثبت و روحیه شاد آنها به دیگران منتقل ‌شود. به همین ترتیب کسانی که منفی باف هستند، سطح انرژی را در وجود دیگران پایین می‌آورند و هیچکس تمایلی به معاشرت و همراهی با آنها ندارد.

با داشتن طرز تفکر مثبت،‌شما می‌توانید انرژی خوب و مثبت را در اطراف خود نیز پراکنده کرده و جهان را به سمت بهتر شدن تغییر دهید.

گام چهارم: رد کردن منفی‌ها

همیشه کسانی وجود دارند که آیه یاس می‌خوانند و انسان‌ها را در انجام اهدافشان دلسرد می‌کنند. مثلا تصور کنید به یکی از بستگان خود می‌گویید که امیدوارید در یک دانشگاه خوب و معتبر پذیرفته شوید و ایشان در جواب شما بگویند:" تو از هوش لازم برای ورود به چنین دانشگاهی برخوردار نیستی" حال اگر شما به این ندای منفی گوش کنید، از پرداختن به افکار مثبت باز می‌مانید. پس اگر کسی به شما گفت که نمی‌توانید کاری را انجام دهید،‌ باید حرف‌های او را کاملا فراموش کنید.

انسان‌های بدبین خودشان را هم باور ندارند چه رسد به دیگران. بهترین راه مواجهه با انسان‌های بدبین این است که به آنها اثبات کنید که اشتباه می‌کنند. فقط شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه کسی باشید و در زندگی چه کارهایی انجام دهید. اگر تصمیم به انجام کاری دارید مطمئن باشید حتما راهی برای انجام آن وجود دارد.

admin 1394/11/17

 

چک کردن سئو

 

 


معرفی چند سایت مفید برای آنالیز

http://www.webpagetest.org

http://rapid.searchmetrics.com

( این سایت  ابزارهای جالبی برای سئو و بهینه سازی داره )

http://tools.pingdom.com/fpt

چک کردن سئو

شما میتوانید با چک کردن سئو به نتایجی دست پیدا کنید و با اصلاح مشکلات وب سایت خود و برطرف سازی ایرادات سایت در زمینه سئو سایت خود را به درجات بالایی برسانید و افزایش بازدید را شاهد باشید

البته چند سایت برای آنالیز و چک کردن

چک کردن سئو

که بصورت اختصاصی می باشند نیز وجود دارد

statscrop

http://whois.domaintools.com

http://check.autobacklink.ir

http://tools.webalfa.net/

admin 1394/11/17

آموزش های افزایش رتبه سایت

گرفتن بک لینک رایگان

بک لینک رایگان (BackLink)

سایت های زیادی هستند که بصورت رایگان بک لینک (BackLink) ارائه می دهند.

ما در این آموزش چند سایت ارائه دهنده بک لینک را معرفی و نحوه استفاده از آنها را آموزش خواهیم داد.

در کنار این سایت ها، ابزارهای دیگری برای نمایش بک لینک های گرفته شده ی هر سایت، نیز ارائه شده که بعضی از آنها واقعاً پیشرفته اند.


ابتدا باید بدانیم بک لینک (BackLink) چیست؟

در اصطلاح کلی، بک لینک (BackLink) ارتباطی است که توسط یک لینک از یک صفحه در یک سایت به سایت شما برقرار می شود.

سعی کنید از سایت هایی بک لینک (BackLink) بگیرید که پیج رنک بهتر و تعداد بازدید بیشتری داشته باشند.

توجه: سایت هایی که از آنها بک لینک می گیریم، نباید آی پی شان در گوگل، اسپم شده باشد.

موتورهای جستجو، یکی از معیارهای رتبه بندی را تعداد بک لینک ها (BackLink) قرار می دهند، بنابراین اگر بدنبال بک لینک های (BackLink) رایگان هستید در ادامه این آموزش با ما همراه باشید.

نکته مهم: این سایت ها در افزایش بازدید تاثیر بسیار کمی دارند و بیشتر در افزایش رنک سایت مفید واقع می شوند.

در ادامه این آموزش نحوه ی ایجاد بک لینک رایگان را در سایت های زیر آموزش خواهید دید:

گرفتن بک لینک seounity.com

گرفتن بک لینک risingbacklinks

گرفتن بک لینک onlineseoanalyzer

گرفتن بک لینک imtalk.org

گرفتن بک لینک fuub.net

گرفتن بک لینک freebacklinkcreator

گرفتن بک لینک autobacklinkbuilder

admin 1394/11/17

هفت عامل برای بهینه شدن سئو سایت

1. کیفیت محتوا

در نهایت، آن همه را به کیفیت و ارزش از مطالب در وب سایت شما می آید. گوگل شده است بسیار صریح و روشن در این سال در مورد محتوای با کیفیت خوب، و ما انتظار داریم این روند به حمل بیش از به سال آینده در نیروی کامل. با کیفیت محتوا، معیارهای عبارتند از:

     منحصر به فرد از محتوای / موضوع
     منابع و اطلاعات غنای (به عنوان مثال، هیچ محتوای نازک)

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا است که به عنوان چیزی که بعد از بزرگ تبلیغ. کارشناسان آن SEO جدید به نام. به یک اندازه، این درست است. به عنوان یک قاعده کلی، بازاریابی محتوا را جذب لینک دهنده، و می افزاید: ارزش برای کاربر / خواننده. این بیشتر به چالش کشیدن است، چرا که شما باید به تولید محتوای بیشتر با کیفیت بالا، گردش آن، و مطمئن شوید که مطالب خود را به طور گسترده ای با سیگنال های اجتماعی منتشر می شود کافی برای تولید ارزش قابل توجهی SEO.
از آنجا که گوگل طول می کشد مطالب ارزشمند به طور جدی، یک استراتژی بازاریابی جامد خواهد بود که کلید صعود به سطح بعدی در جستجوگرها.

3. AuthorRank

AuthorRank به عنوان یک متریک حیاتی در SERPs تصمیم گیری پدید آمده است، اگر چه مطالعات در مورد ارزش خود را هنوز هم ادامه دارد. یکی از چیزهایی که ما می توانیم مطمئن شوید که از در سال 2013 است که AuthorRank خواهد اعتبار و ارزش به وب سایت خود اضافه کنید، و از آن خواهد شد حیاتی برای هر وب مستر مهم است.

4. سیگنال های اجتماعی

پس از بحث و گفتگو بسیار، سیگنال های اجتماعی تا حد زیادی به عنوان عوامل رتبه بندی معتبر پذیرفته شده است. در سال آینده (و احتمالا در سال به دنبال)، سیگنال های اجتماعی خواهد شد، نقش رو به رشد بازی کند. سهام، برگزیده، اشاره، و شاید مهمتر از همه، + 1S غنائم هر وب مستر باید گردآوری شده است.

5. تلفن همراه / طراحی پاسخگو

اگر چه این به طور مستقیم تحت تاثیر قرار نمی رتبه بندی یک صفحه، آن را به یک نقش در بخت و اقبال خود را بازی کند. گوگل یکی از اولین شرکت برای تبدیل شدن به این روند در حال دیدن سایت وب آگاه با توجه به حضور رو به رشد تبلت ها و گوشی های هوشمند. طراحی پاسخگو ممکن است یک عامل SEO صریح و روشن، اما از نظر قابلیت ها، آن است که به احتمال زیاد به یک عنصر بسیار با نفوذ به در نظر گرفتن در سال 2013.

6. محلی سازی

همه در حال رشد گوگل برای وب سایت و اطلاعات محلی در بسیاری از جستجوهای آشکار شده است. آن را امن فرض کنیم سال 2013 ما در این صورت افزایش درجه یک شاهد خواهید. وب سایت هایی که اعمال می شود SEO محلی را رتبه بندی بالاتر و دید لذت ببرید. این شامل اطلاعات مربوط به نقشه، لیست، استناد، و در بررسی بر روی سایت های اطلاعات محلی است.

7. رسانه

تصاویر و فیلم ها از کالاهای اساسی در اینترنت تبدیل شده اند. ما به طور مداوم دیده می شود که نتایج مرتبط است که شامل فیلم بالاتر از مطالب فقط متن قرار گرفت. ظهور بیشتر از محتوای رسانه یک توسعه مهم شما می توانید سال آینده انتظار می رود. آن را تبدیل شدن ضروری برای اضافه کردن رسانه های غیر متنی مربوط به محتوای متن، چرا که این می افزاید: ارزش و باعث می شود محتوای مدبر است.

admin 1394/11/17

آموزش های امنیتی وبگردی و اینترنتی و وایرلس 

نرم افزارمشاهده دستگاه های متصل به مودم وای فای تان !

با زیاد شدن روش های هک وای فای چک کردن فهرست دستگاه های متصل به مودم ضرورت بیشتری پیدا کرده است .

هکرها با استفاده از برنامه های هک و تکنیک های مختلف بدون اجازه شما به شبکه وای فای شما متصل میشوند !

اگر آدم خوش شانسی باشید فقط از ترافیک اینترنت تون رو مصرف میکنن . هکرها با اتصال به شبکه وای فای می تونند اطلاعات سیستم رو سرقت کنند .

این افراد ممکنه از آشناهاتون باشن و یا افراد غریبه بیمار روانی که از آزار دیگران لذت میبرند باشند . به هر حال احتیاط شرط عقله .

برای همین مسئله شما می توانید با دانلود نرم افزار Wireless Network Watcher  (ـ 300کیلو بایت ) تعداد کانکشن هایی که به مودم شما وصل می باشد را مشاهده نمایید . برای دانلود کلیک کنید 



پیدا کردن موقعیت سایت در جستجوی گوگل

وقتی سایتی ایجاد می شود، یکی از مهمترین اهداف جذب مخاطبین از طریق موتورهای جستجو و در راس آنها گوگل است.

در این مطلب چگونگی پیدا کردن موقعیت سایت در جستجوی گوگل را برای کلمه کلیدی مورد نظر، توضیح می دهیم. فرض کنید شما مطلبی درباره ی «گلهای بهاری» نوشته اید.

پس از گذشت چند روز از انتشار مطلب در سایت خود، انتظار دارید با جستجوی عبارت «گلهای بهاری» در گوگل، سایت شما به عنوان یکی از نتایج ظاهر شود.

اگر صفحه ی «گلهای بهاری» که در سایت شما وجود دارد، در زمان جستجو در یکی صفحه های اول یا دوم گوگل نباشد، کار ساده ای نیست که همه ی صفحه های بعدی را یکی یکی بررسی کنید.

به پیدا کردن موقعیت سایت در جستجوی گوگل Search Engine Results Page یا به صورت مخفف SERP می گویند.

به وسیله ی این ابزارها می توانید بفهمید در هنگام جستجوی یک عبارت در گوگل (در مثال ما، عبارت «گلهای بهاری»)، سایت شما در کدام یک از صفحه های نتایج گوگل دیده می شود؟

ممکن است سرویس های SERP امکانات زیر را داشته باشند:

  • کلمه ی کلیدی (Keywrods) برای جستجو
  • دامنه ی مورد نظر (برای پیدا کردن آن دامنه) در صفحات نتایج موتور جستجو
  • امکان انتخاب موتور جستجو (معمولا Google و یا Yahoo/Bing)
  • تا چند صفحه ی نتایج جستجو، بررسی شود؟
  • جستجوی محلی (Local Search) برای جستجو بر اساس فرهنگ ها و زبان های مختلف
برای پیدا کردن موقعیت سایت در جستجوی گوگل می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

admin 1394/11/17

مطالب خواندی

هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز میشود ولی ما اغلب چنان به درِ بسته چشم میـدوزیم که درهای باز را نمی بینیم